Alla inlägg den 17 februari 2009

=(

Av Tessan - 17 februari 2009 12:59

Ser inte ut som om jag får jobba något extra i mars heller =( FAN   Inge bra alls för min ekonomi =(

Även fast jag inte är förvånad blir jag ändå besviken behöver ju verkligen dom där extra pengarna. Så det suger verkligen.. Måste försöka hitta något annat extra jobb, som alla andra i hela sverige.....Är ju inte direkt det bästa läget me tanke lågkonjukturen och så..


Nepp nu måste jag göra lunch åt skruttiplutt =) Dags för honom o vakna nu =)

Av Tessan - 17 februari 2009 10:22

Har aldrig uppskattat tidiga mornar så mycket som jag gör nu, tycker det är mysigt och gå upp tidigt nu, man sätter sig vid köksbordet och äter frukost och tar mitt morgon te. Mysigt med den här åldern tycker jag 1 åringar e en så mysig ålder han går nu den lilla skruttiplutten, leker med sin gåbil o pratar massor på sitt eget lilla sätt.


Igår var vi ute och åkte pulka och han fick gå i sina nya skor som egentligen är ett par inne skor men med en tjockare sula så han fick testa och gå i dom vilket gick jätte bra eftersom att vi inte e ute så jätte länge =)


Börjar bli väldigt fattig nu igen mindre kul pengar på fredag =) längtar..


Idag tänkte jag att vi ska ut o leka lite i snön =) Och senare kanske vi åker till T =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards