Alla inlägg under april 2008

Av Tessan - 22 april 2008 14:55

Äntligen här igen :D Jag har fått tag på en data :D :D

Ska försöka bli bättre på att tigga dator min dat jävel funkar inte igen !! :( Men ja fyller ju 20  på fredag satt ja har önskat mej en bärbar :) inte för att ja tror ja kommer få någon men hoppas kan man ju alltid göra :)


Vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då? Japp ja kämpar me mina promenader som vanligt varje dag :) så skönt nu när de börjar bli sommar :)

Igår köpte ja mitt gym kort :) får ta me mej jesper på förmiddagarna satt de blir en timmes mortion varje dag en timme promenad minst och måndagar och torsdagar blir de body pump :)  mitt dags pass köpte ett jätte gulligt linne idag så ja får hoppas på att ja kommer ner i storlekarna tills juni eller juli :D Men ja e taggad satt de här ska nog gå bra :)

 Jag börjar i morgon :D


Kommer skriva mer satt ni får veta hur de går bilder kommer komma oxå från höggravid tills nu o sen slut resultatet :)


hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards