Direktlänk till inlägg 4 december 2008

:D

Av Tessan - 4 december 2008 17:32

Idag blir det träning =) skönt att få röra lite på min inte längre så jätte tjocka rumpa =) måste börja göra mig iordning och kanske smörja in mina ben så dom inte e så jätte torra eftersom att jag funtar på o ha shorts idag blir så jäkla varm annars, mjukisar över så klart så vi får se om dom åker av eller inte. tippar på det sist nämnda =P eftersom att dom är så bleka. :P


pojkväns fri är jag ju oxå bara tils i morgon kväll men ändå. Han e på kryssning den jäven :P haha jag vill oxå på kryssning men de e ju mysigt att bara vara hemma me lilla skruttis hela tiden inte alls avundsjuk....jag har det så mkt bättre i soffan framför ingen tv eftersom att vi inte har fått några kanaler inställda.. :( hm..



nee nu mste jag gå o göra mig iordning och hoppas på att skruttis blir en snäll kille på träningen eftersom att ja inte har någon barnvakt idag. men men det brukar gå bra bara han har sovit en liten stund innan så han e glad o pigg..



 
 
Mikaela

Mikaela

4 december 2008 19:49

Jag är inte dum ;)

Elgiganten, Expert, Kjell & Company, Clas Ohlsson.. Typ sånna ställen!

http://m1kae1a.blogg.se

 
Mikaela

Mikaela

10 december 2008 10:28

Nuuu är det dåligt med uppdateringar damen ;)

http://m1kae1a.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 23 februari 2009 15:39

I går var jag hemma hos bettina och firade hennes 21 årsdag =) hon fyller igentligen idag så grattis =) Sen när jag kom hem så hade micke fixat en överaskning 1 han hade städat och diskat =) och tänt ljus och på ljus brickan stod det med kakor jag äl...

Av Tessan - 20 februari 2009 11:38

Igår var vi först på bvc sen knatade vi förbi taru, sen bjöd vi hem sara på en kopp te och lite kladdkaka, men jag åt som vanligt lite för mkt mår fortfarande illa när jag tänker på det :S   Senare på kvällen var det handbollsträning va riktigt kul f...

Av Tessan - 18 februari 2009 15:44

Trött efter dagens lekar , har haft min lille syster här hela dagen hon är fyra så ni kan ju tänka er att det varit fullt upp här hela dagen. Skruttiplutt har tyckt att det varit jätte kul. Så nu ligger han här i soffan utan blöja och tar det lugnt s...

=(

Av Tessan - 17 februari 2009 12:59

Ser inte ut som om jag får jobba något extra i mars heller =( FAN   Inge bra alls för min ekonomi =( Även fast jag inte är förvånad blir jag ändå besviken behöver ju verkligen dom där extra pengarna. Så det suger verkligen.. Måste försöka hitta något...

Av Tessan - 17 februari 2009 10:22

Har aldrig uppskattat tidiga mornar så mycket som jag gör nu, tycker det är mysigt och gå upp tidigt nu, man sätter sig vid köksbordet och äter frukost och tar mitt morgon te. Mysigt med den här åldern tycker jag 1 åringar e en så mysig ålder han går...

Ovido - Quiz & Flashcards