Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Jobbigt men nödvändigt !

Av Tessan - 2 december 2008 14:45

Skruttis ligger ute och sover så skönt =) Sitter o smyg äter lite godis =) mm så gott..busiga jag =P


Jag vet att jag sa aldrig mer det stället men nu börjar det kännas i plånboken, att jag måste börja ta lite tider, och att försöka hitta ett nytt jobb så här mitt i krisen är kanske inte så lätt.Och jag kan ju inte börja jobba heltid eftersom att jag har ingen dagis plats förens i agusti, känns skit tråkigt men vad ska man göra när man har en liten att försörja, skulle vara kul och kunna köpa någon leksak till honom utan att man får vända och vrida på varenda 50 öring sen resten av månaden. För mamma pengen är inte bra någonstans. och jag har redan nog tagit ut för mkt dagar redan för att behöva vara hemma så länge.  =(   Helst av allt skulle jag vilja ha ett annat jobb men som sagt får försöka leta en heltids tjänst till hösten ist. Jag har ju ingen aning om vilka det är som jobbar nu och jag kommer antagligen sakna min andra jobbarkompisar massor när man är där och vet hur det kunde sett ut osv osv =(  =( nee nu blev det inget roligt inlägg idag.


Men med allt ont som händer för det alltid med sig nått gott utav det eller hur man brukar säga ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 23 februari 2009 15:39

I går var jag hemma hos bettina och firade hennes 21 årsdag =) hon fyller igentligen idag så grattis =) Sen när jag kom hem så hade micke fixat en överaskning 1 han hade städat och diskat =) och tänt ljus och på ljus brickan stod det med kakor jag äl...

Av Tessan - 20 februari 2009 11:38

Igår var vi först på bvc sen knatade vi förbi taru, sen bjöd vi hem sara på en kopp te och lite kladdkaka, men jag åt som vanligt lite för mkt mår fortfarande illa när jag tänker på det :S   Senare på kvällen var det handbollsträning va riktigt kul f...

Av Tessan - 18 februari 2009 15:44

Trött efter dagens lekar , har haft min lille syster här hela dagen hon är fyra så ni kan ju tänka er att det varit fullt upp här hela dagen. Skruttiplutt har tyckt att det varit jätte kul. Så nu ligger han här i soffan utan blöja och tar det lugnt s...

=(

Av Tessan - 17 februari 2009 12:59

Ser inte ut som om jag får jobba något extra i mars heller =( FAN   Inge bra alls för min ekonomi =( Även fast jag inte är förvånad blir jag ändå besviken behöver ju verkligen dom där extra pengarna. Så det suger verkligen.. Måste försöka hitta något...

Av Tessan - 17 februari 2009 10:22

Har aldrig uppskattat tidiga mornar så mycket som jag gör nu, tycker det är mysigt och gå upp tidigt nu, man sätter sig vid köksbordet och äter frukost och tar mitt morgon te. Mysigt med den här åldern tycker jag 1 åringar e en så mysig ålder han går...

Ovido - Quiz & Flashcards