Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Jag klarade mitt mål :D

Av Tessan - 26 november 2008 10:50

Det är helt sjukt men jag e så glad jag har klarat de =) Jag väger 65 kg =)  =) ja e så sjukt glad. nu är det bara 7 kg kvar =) ner till 57 ska jag =) fast nu har jag fram tills i sommar på mig :D



Nu hinner inte jag skriva mer har massor att göra.. plocka upp grejjer från kartongerna. mindre kul min kära pojkvän har så jävla mycket skit så ja håller på o bli tokig !! Men det blir säkert bra.

 
 
Ingen bild

Mikaela

26 november 2008 12:32

Weeeiii GRATTISSSSS :D:D Vem är inte så gammal? *senil*

 
Ingen bild

Christina

27 november 2008 10:45

Hoppas att du inte tar alldeles slut innan ni fått ordning i den nya lägenhetn. Hoppas också du fått pengarna!!

 
Ingen bild

Mikaela

27 november 2008 13:00

Jaaaså haha, öh... vad blev hon...17 tror jag! Allt bra här! Gått bra o flytta? Packa upp är ju dökul ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 23 februari 2009 15:39

I går var jag hemma hos bettina och firade hennes 21 årsdag =) hon fyller igentligen idag så grattis =) Sen när jag kom hem så hade micke fixat en överaskning 1 han hade städat och diskat =) och tänt ljus och på ljus brickan stod det med kakor jag äl...

Av Tessan - 20 februari 2009 11:38

Igår var vi först på bvc sen knatade vi förbi taru, sen bjöd vi hem sara på en kopp te och lite kladdkaka, men jag åt som vanligt lite för mkt mår fortfarande illa när jag tänker på det :S   Senare på kvällen var det handbollsträning va riktigt kul f...

Av Tessan - 18 februari 2009 15:44

Trött efter dagens lekar , har haft min lille syster här hela dagen hon är fyra så ni kan ju tänka er att det varit fullt upp här hela dagen. Skruttiplutt har tyckt att det varit jätte kul. Så nu ligger han här i soffan utan blöja och tar det lugnt s...

=(

Av Tessan - 17 februari 2009 12:59

Ser inte ut som om jag får jobba något extra i mars heller =( FAN   Inge bra alls för min ekonomi =( Även fast jag inte är förvånad blir jag ändå besviken behöver ju verkligen dom där extra pengarna. Så det suger verkligen.. Måste försöka hitta något...

Av Tessan - 17 februari 2009 10:22

Har aldrig uppskattat tidiga mornar så mycket som jag gör nu, tycker det är mysigt och gå upp tidigt nu, man sätter sig vid köksbordet och äter frukost och tar mitt morgon te. Mysigt med den här åldern tycker jag 1 åringar e en så mysig ålder han går...

Ovido - Quiz & Flashcards