Alla inlägg under november 2008

Av Tessan - 26 november 2008 10:50

Det är helt sjukt men jag e så glad jag har klarat de =) Jag väger 65 kg =)  =) ja e så sjukt glad. nu är det bara 7 kg kvar =) ner till 57 ska jag =) fast nu har jag fram tills i sommar på mig :D



Nu hinner inte jag skriva mer har massor att göra.. plocka upp grejjer från kartongerna. mindre kul min kära pojkvän har så jävla mycket skit så ja håller på o bli tokig !! Men det blir säkert bra.

Av Tessan - 23 november 2008 19:55

Har äntligen tid att skriva lite =) haft full rulle sen i torsdags =( men flytten har gått bra nu e de bara städningen kvar i gamla lägenheten =( mindre kul tar sån jävla tid o me jeppa oxå.. Den 1 ska vi lämna nycklarna. Men nya lägenheten e så fin. =)


Såg våran nya granne naken det första vi gjorde :p haha jag ska iaf inte ställa mig naken framför fönstret med lampan tänd som han gjorde haha :P men lite kul va det iaf =)


haha japp mickis men någon annan måste ju oxå stå för det jag måste ju ha nån som kan stoppa mig =)

Av Tessan - 19 november 2008 19:11

Ja träffade en kär liten vän idag utanför ica, som jag inte träffat på ett tag och jag börjar bubbla och bubbla om massa saker stackaren fick väl inte en syl i vädret, tecken på att jag inte träffar tillräckligt med folk.Men o andra sidan vet jag att jag är en jävel på att snacka om onödiga grejjer i vanliga fall oxå, så det här jädrans bubblandet är väl då bara en liten del av min personlighet. Något att skriva i ett cv kanske jag är också en jävel på att bubbla med alla och allt, eller nått i den stilen kanske :P


Det blev köttfärs paj till middag idag =) mm så gott de va =) Jag får ju inte en av världens godaste tacopajjer i morrn när jag ska till bettinas mamma på middag men nej kristina känn ingen press på att jag ville ha din otroligt goda taco paj :P

=)

Av Tessan - 19 november 2008 14:57

Hade skrivit massor men det försvann så nu blev jag arg... Jävla data !!


jag och skruttis har legat och myst hela dagen, tog en liten power nup så skönt =) Nu måste jag packa ner det sista ska bli så skönt o få det gjort, vi får nycklarna om två dagar =) wiieee =)


Skulle vilja hoppa in i duschen oxå skulle vara skönt, för övrigt har vi sjukt kallt här inne ska bli så skönt o slippa den här lägenheten, 17 + grader här inne och jag lovar det är fruktansvärt kallt. =(  men vi flyttar snart =)







Av Tessan - 18 november 2008 17:13

Har precis ätit upp mitt äpple mm de e ju så fruktansvärt gott =) idag har

jag bara packat och gått till affären för att ha handlat lite bebis mat. har varit så fruktansvärt tråkigt väder idag. jag vill ha snö så det blir lite ljusare ute.


Idag blir det ingen träning iaf för vi blir så få, tråkigt men men inte så mkt att göra åt. vi flyttar på freda =) skojjigt =) ska bli skönt, att äntligen få de så får vi se hur det går :P

Av Tessan - 17 november 2008 16:09

Var med taru och julklapps tittade i farsta centrum idag =) var inne på ålhens och hittade så mkt fina julsaker både jag o jeppa gick runt och blev helt till oss =) Jag bar jeppa för övrigt han blev helt till sig så han ville inte sitta i vagnen :P Ville känna på allt som vi gick förbi. Vi hade jätte mysigt och daniella och jeppa tyckte de va kul att träffas oxå fick jätte söta bilder när dom håller varandra i handen och när jeppa tar hennes napp och stoppar in i sin egen mun :P så söta dom var =)



Vi flyttar om 4 dagar kan ni tänka er vad fort tiden har gått ?? ska bli så skönt, att få komma till en större lägenhet, där vi får plats allihoppa.


nu ska jag gå och packa lite mera =)

Av Tessan - 16 november 2008 09:38

Fem dagar kvar och jag har så mkt att göra =( fan det är typiskt mig att dra ut på saker, jag lovar ja kommer sitta här på torsdag o fuck vi flyttar i morgon jag har massor att packa. men jag tänkte att jag skulle packa ner köket idag man behöver ju bara en tallrik var och ett glas var + ett par bestick, lättare att hålla det snyggt i köket om inte annat =) Jag är så fruktansvärt dålig på sånt och jag gör samma fel varje gång jag ska flytta, men men :P  "Det man inte har i huvudet får man ha i benen " som man brukar säga. haha Ne nu måste jag gå o packa lite =)

Av Tessan - 15 november 2008 15:32

Idag har vi haft match =) förlorade med 13-16 vi ledde hela första halvek och i början av andra halvlek. Blev för trötta och arga när dom andra började spela fult men vi tar dom nästa gång på hemma plan =)Så inget är omöjligt =)


Jag har kommit fram till att det är jävligt skönt att springa ute funderar på att köpa mig ett par ute springskor =) Min kondition måste bli bättre..

Ovido - Quiz & Flashcards