Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Tessan - 13 februari 2009 22:51

Förlåt mickis lilla =)


Nepp nu måste jag bli bättre på det här.  En liten snabb uppdatering,

Väger för övrigt fortfarande 63 har alltså 6 kg kvar, men inga problem eller ? =P


I morgon fyller min lilla skruttiplutt 1 år =) shit va fort det här året gått. Min lilla plutt kan gå oxå o de har hänt så mkt, han  pratar massor på sitt egna lilla sätt och skrattar åt en hela tiden, man skrattar tillbaka lika mkt för han ser så söt ut när hans små tänder stcker fram.. Min lilla älskling.

så i helgen blir det kalas för hela slanten. Kommer bli jätte bra hoppas jag , bakade tårta och kladdkaka mkt god kladdkaka måste jag säga.. =)

Städat har jag oxå o de tar ju en sån jäkla tid när skruttiplutt slänger utr allt efter mej så de ser lika förjävligt utsom innan så de jäller o va snabb om man ska hinna städa snabbare än vad han kastar ut :P

Ne om man ska ta o tänka på refrengen blir en lång dag imorrn me  =) natti natt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards