Alla inlägg under november 2007

Av Tessan - 30 november 2007 21:42

Vet egentligen inte vad ja ska skriva men kände för att skriva av mej lite ! Pratade idag me en tjej kompis som ja inte pratat me på ett tag , tänker inte nämna nått namn men läser du det här så tror ja att du känner dej en smula träffad..

 De e så sjukt tråkigt att tjejer verkligen inte kan vara ärliga mot varandra, vill inte dra alla över samma kant. Men att snacka så mycket skit om någon bakom hennes rygg e fan inte  snällt, speciellt om man umgås var o varannan dag, vad e det som får en att inte kunna stå för nått man säger eller gör ! visst fan har väl alla gjort nått nån gång man kanske inte är så jäkla stolt över, men personligen e ja hellre ensam än att vara me folk ja inte tycker om, jag kan bara inte vara så falsk satt jag är me folk jag  pratar  illa om eller som man bara inte tål att umgås med.  Vet inte vad jag egentligen ville ha sagt me de här men kände bara för att få skriva av mej lite blir bara så jävla förbannad på sånt där ja menar vem säger inte att hon sitter o pratar skit om mej bakom min rygg ?


Men från skit snack till min kära vän bettina  i irland, Det känns helt sjukt att inte kunna prata me dej varje dag o träffa dej när man känner för det, det e helt sjukt har bara ca 10 veckor kvar me den här magen väldigt skönt för övrigt me tanke på att ja har aldrig kännt mej så fruktansvärt stor, tjock , ful och allmänt hemsk i hela mitt liv o jag har inte kunnat dela det me dej en av mina bästa vänner :) Och sen av att läsa din blogg o ser att du ibland inte känner dej helt på topp känns inte heller så jävla bra me tanke på att jag inte kan vara där o stötta dej när du känner dej nere... saknar dej så otroligt mkt !! men vi syns ju snart  när du kommer hem :D

Av Tessan - 30 november 2007 13:14

I onsdags hade ja en tid till läkaren om att ja kankse skulle få en sjukskrivning. Vilket ja inte fick, de ja fick var en spark i magen i stället.

1: han va sen typ 20 minuter okej han e läkare alla vet hur sånna är kommer aldrig i tid så de e lungt ! om han bara inte hade varit så jävla dryg när ja räcker fram handen för att hälsa ignorerar han det, o sen när ja äntligen får sätta mej ner , lutar han sej tillbaka i stolen o drar en djup suck och kläcker ur sej fruktansvärt otrevlig i tonen o frågar " happ va vill du för nått? " O ja blir så jävla nervös satt jag vet inte vart ja vill börja nånstans , ja kan inte sluta titta ner i bordet o bara försöka hålla tillbaka tårarna okej ja e extra känslig nu men han va så otroligt otrevlig... jag får inte fram ett ord medans han fortsätter med att " jag fattar inte vad du gör här , ja ser att din barnmorska e ny här ,hade du haft någon annan hade dom aldrig skickat hit dej o ja sjukskrivning e de ju inte på tal om ! Jag svarar med att men ja jobbar i butik det är väldigt tungt , då avbryter han mej igen o fortsätter nepp men de e sånt som hör till graviditeten !! aha men ja vet inte vad ja kan hjälpa dej me, satt de e bara gå tillbaka till jobbet ... o då börjar tårarna rinna o ja kan inte hålla tillbaka dom ja han inte ens förklara vad de va ja ville ha hjälp med, att ja har så fruktansvärt ont i både rygg, rumpa o mage satt ja inte vet vart ja ska ta vägen någon stans o att ja sitter 8 timmar i sträck utan att kunna röra på mej ibland. Hann inte säga någonting, han typ bara körde ut mej o de sista han sa va att " du borde vara hos en psykolog i stället för att vara här !!!! ja tog mitt pick o pack o bara drog ... det här samtalet tog nästan exakt 5 minuter !!!! Jag bara låg o grät hela dagen ja kände mej så otroligt ja vet inte men han fick mej o känna mej så otroligt liten o han bara såg ner på mej från första sekunden ... De e helt sjukt att han får vara läkare får man bete sej på de sättet ? ? jag blir så jävla arg o lessen ...


...

Av Tessan - 27 november 2007 13:20

Kommer äntligen in på min blogg därför den enkla anledningen till att ja inte  varit inne på ett tag..

Kankse e min sista dag på jobbet beroende på vad läkaren säger i morgon samtidigt som de ska bli hur skönt som helst så känns det lite tråkigt vad gör man när man e ledig ?  Vakna upp en vardag o inte ha nått som man måste göra utan bara vara ? låter skit läskigt !! okej första veckan okej men sen då? några som har tips på vad en ensam själ kan göra medans alla andra jobbar eller går i skolan ?? :P haha


BETTINA !!!

Sen måste ja bara tillägga en liten rad eller två till dej saknar dej så otroligt mkt !!bara satt du vet :D  

Ovido - Quiz & Flashcards